Powered By Blogger

miércoles, 28 de noviembre de 2012

Ultim Maqui : Olvan 19'9km i 2.060m A.C. 25-11-12

La Segona cursa del Campionat Maqui  a tornat a ser aprop de casa, i evidentment no hi podia faltar. La veritat és que anava amb dubtes sobre el resultat , després d'una setmana de poc entrenament per culpa d'un refredat que em va deixar ven tou a principis de setmana. Tot i aixi em vaig recuperar a temps.
La cursa de gairebé 20km i 1.039m positius es preveien ràpids pel tipus de circuit, on predominava la pista forestal. Cursa on els corriols eren força técnics en comparació el conjunt del recorregut. La organització fantàstica.....l'unica pega que jo vaig trobar.....la senyalització en alguns punts clau...escasa!
La cursa : 168 valents a la surtida.... em va costar molt arrancar!!! però a mesura que pasaven els kms em vaig anar troban més cómode. Els últims entrenaments que he fet han sigut més haviat plans i ràpids, i això em va anar molt bé per la cursa.
La surtida...jo pasant per sota el globus Gore -Tex!!

Els paratges del baix Berguedà!
Tan en la Cursa del Tossals com aquesta he tingut un rival apart...el Sergi Algue!!!. En les 2 curses ens han separat segons a l'arrivada...això dona fé de l'igualtat de forçes. Sempre pasant-me en ´l'ultim km!! en l'ultim suspir de forçes!!...però per devant de tot sóm bons companys de batalla.
Total.....cursa perfecte de sensacions i bon resultat final. Veia dificil baixar de 2h i al final 1:58:03 i 30è classificat.... genial!

No hay comentarios:

Publicar un comentario