Powered By Blogger

domingo, 27 de enero de 2013

UNA VOLTA PEL BERGUEDÀ : 27-01-13

Diumege mati..són les 8:10 a.m ,surto de casa amb el propòsit de fer una bona volta per la meva terra més pròxima : Queralt , Figuerassa, Corbera.....etc. Avui m'ha costat realment , les ganes i les forçes estaven justes, tot i acabar el que m'havia proposat en cap moment m'he sentit còmode. Com sempre la càmara m'ha acompanyat per reflexar el que veuen els meus ulls. Quan duïa 2h15min , la poca atenció al terreny a fet que caigues ven pla!!! Un ha recordat que ja no te 20 anys i amb feines m'he aixecat....el genoll tocat , la mà adolorida.... i ven atrotinat he continuat.
Com que soc tossut he acabat fent el que m'havia proposat a principis de setmana...tot i aixi....la sortida que m'ha costat més d'acabar...que bé m'hagues anat un company avui!!!
Al final satisfet i entrenament complert!

Detalls Tècnics :
Distància : 31'5kms
Desnivell + : 1.865m
Temps : 4h03min.











2 comentarios:

  1. que maco es el Berguedà!

    i ben aprop !!

    salut.

    Lea

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola tiet,

      Tens tota la raó, en 2 minuts des de casa ja estic trepitjant corriols i senders de mitja muntanya....El Prepirineu te el seu encant i avegades millor que el Pirineu.

      salut!

      Eliminar